AKTUÁLIS


Új borstratégia az ALDI-nál

Az áruházlánc boraira komponált borvacsorával ünnepelte az Aldi Magyarország új borstratégiájának elindítását. Az ételeket Győrffy Árpád, a Four Seasons Budapest chef-je komponálta kifejezetten a tételekre hangolva, a borokról és a jó hangulatról pedig Szik Mátyás, örökös magyar bajnok sommelier gondoskodott.
Írta: Borigo


A megújuló borbeszerzési stratégia fókuszában a legismertebb, és a vásárlók által legkeresettebb magyar borászatok termékei állnak. Az Aldi polcain egyre több az exkluzív, neves magyar termelők által, kizárólag az áruházlánc számára palackozott bor, esetükben is érvényesül az a filozófia, amely szerint kiváló minőségű termékeket kínál a lánc folyamatosan alacsony áron. Az új stratégia célja, hogy vásárlók a kínálatot a folyamatos magas minőséggel is azonosítsák.




Az őszi szezonban az Aldi tovább szélesíti majd a borkínálatot, különböző borvidékekről az ismert és széles körben kedvelt borászatoktól újabb kiváló tételek várhatóak. Továbbra is törekszenek arra, hogy közvetlenül a pincészettől vásároljanak, így biztosítva és megalapozva a magyar termelőkkel történő hosszú távú együttműködést, a fogyasztóknak pedig a kiváló ár-érték arányt. Nyugat-Európában már egyértelműen tapasztalható trend, hogy egy pincészet kimondottan egy áruházlánc számára palackoz bizonyos tételeket, biztosítva a megadott fajtaösszetételre a kizárólagosságot. Magyarországon mind a borászatok, mind pedig az áruházláncok kezdik felismerni az ilyen együttműködésekben rejlő kölcsönös előnyöket és presztízst.


« Vissza az előző oldalra

BORIGO ONLINE - Minden jog fenntartva 2021
AKTUÁLIS


Új borstratégia az ALDI-nál

Az áruházlánc boraira komponált borvacsorával ünnepelte az Aldi Magyarország új borstratégiájának elindítását. Az ételeket Győrffy Árpád, a Four Seasons Budapest chef-je komponálta kifejezetten a tételekre hangolva, a borokról és a jó hangulatról pedig Szik Mátyás, örökös magyar bajnok sommelier gondoskodott.
Írta: Borigo


A megújuló borbeszerzési stratégia fókuszában a legismertebb, és a vásárlók által legkeresettebb magyar borászatok termékei állnak. Az Aldi polcain egyre több az exkluzív, neves magyar termelők által, kizárólag az áruházlánc számára palackozott bor, esetükben is érvényesül az a filozófia, amely szerint kiváló minőségű termékeket kínál a lánc folyamatosan alacsony áron. Az új stratégia célja, hogy vásárlók a kínálatot a folyamatos magas minőséggel is azonosítsák.




Az őszi szezonban az Aldi tovább szélesíti majd a borkínálatot, különböző borvidékekről az ismert és széles körben kedvelt borászatoktól újabb kiváló tételek várhatóak. Továbbra is törekszenek arra, hogy közvetlenül a pincészettől vásároljanak, így biztosítva és megalapozva a magyar termelőkkel történő hosszú távú együttműködést, a fogyasztóknak pedig a kiváló ár-érték arányt. Nyugat-Európában már egyértelműen tapasztalható trend, hogy egy pincészet kimondottan egy áruházlánc számára palackoz bizonyos tételeket, biztosítva a megadott fajtaösszetételre a kizárólagosságot. Magyarországon mind a borászatok, mind pedig az áruházláncok kezdik felismerni az ilyen együttműködésekben rejlő kölcsönös előnyöket és presztízst.


« Vissza az előző oldalra