AKTUÁLIS


5. Borjog és Bormarketing 2017 Konferencia

Jelentős szakmai és sajtóérdeklődés mellett nyitotta meg március 2-án Kis Miklós Zsolt, a Miniszterelnökség agrár-vidékfejlesztésért felelős államtitkára az 5. Borjog és Bormarketing Konferenciát, amelyen véleményformáló előadók szólaltak föl, konstruktív viták zajlottak és egy rendkívüli jelentőségű stratégiai együttműködés aláírására is sor került.
Írta: Borigo


Az előadók bemutatták az elkészült stratégiákat, amelyek a minőségi magyar bor megfelelő hazai és nemzetközi pozicionálása és értékesítése érdekében születtek meg. Kis Miklós Zsolt a megnyitót követő előadásában kifejtette, hogy a kormány milyen támogatásokkal járul ehhez hozzá a következő időszakban. Szervezeti szinten ezek mellett is jelentős előrelépésekről számoltak be az előadók, így például a bor marketingkommunikációs stratégia megszületéséről, amelyről dr. Török András, az MTÜ igazgatója beszélt. A közösségi bormarketing tevékenység összehangolt és hatékony ellátása érdekében megállapodás született az állam és a szőlőbor ágazatot képviselő HNT között. Az együttműködési megállapodást az 5. Borjog és Bormarketing Konferencián írták alá: a szerződést Magyar Turisztikai Ügynökség részéről dr. Guller Zoltán vezérigazgató, a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa részéről pedig Légli Ottó elnök látta el kézjegyével.

A HNT részéről a szervezet főtitkára, Dr. Brazsil Dávid bemutatta a szőlőbor ágazat stratégiáját, a konferencia nemzetközi előadói pedig az európai lehetőségekről és eredményekről adtak elő. Jacques Stanislas Nadolski, az Európai Bizottság tanácsadója az Európai Unióban várható borreformokról tájékoztatta a hallgatókat, Josef Glatt, az Osztrák Bortermelők Szövetségének igazgatója pedig az „Osztrák csoda a borász szemével” című előadásában a nyugati szomszédainknál már bevált módszerről beszélt.

A dr. Prónay Bence jogász és Rókusfalvy Pál borász, marketingszakember által szervezett konferencia ismét elérte alapvető célját, izgalmas, konstruktív párbeszéd alakult ki az ágazat véleményformáló szakemberei és a borkedvelő, borértő érdeklődők között, akik megvitatták az aktuális borjogi kérdéseket és egyeztettek a hazai bormarketing irányvonalairól, így biztosított felületet a konferencia a szőlőbor ágazatot segítő véleményformáló gondolatoknak és a szakmát érintő érdemi kommunikációnak.
Fontos volt, hogy ez a kommunikáció nem csupán a rendezvény hagyományos záró programja, a Dr. Brazsil Dávid, Csetényi Csaba, Herczeg Ágnes, Kling József, Dr. Tábor István, Tóth Tamás Antal és Dr. Török András részvételével zajló Bormarketing Kerekasztal keretein belül valósult meg, hanem valódi diskurzus alakult ki a hallgatóság aktív részvételével.

Most a fő feladat elindulni a kijelölt úton, megvalósítani a stratégiákat és egy év múlva a Borjog és Bormarketing 2018 Konferencián értékelni az eredményeket.


« Vissza az előző oldalra

BORIGO ONLINE - Minden jog fenntartva 2021
AKTUÁLIS


5. Borjog és Bormarketing 2017 Konferencia

Jelentős szakmai és sajtóérdeklődés mellett nyitotta meg március 2-án Kis Miklós Zsolt, a Miniszterelnökség agrár-vidékfejlesztésért felelős államtitkára az 5. Borjog és Bormarketing Konferenciát, amelyen véleményformáló előadók szólaltak föl, konstruktív viták zajlottak és egy rendkívüli jelentőségű stratégiai együttműködés aláírására is sor került.
Írta: Borigo


Az előadók bemutatták az elkészült stratégiákat, amelyek a minőségi magyar bor megfelelő hazai és nemzetközi pozicionálása és értékesítése érdekében születtek meg. Kis Miklós Zsolt a megnyitót követő előadásában kifejtette, hogy a kormány milyen támogatásokkal járul ehhez hozzá a következő időszakban. Szervezeti szinten ezek mellett is jelentős előrelépésekről számoltak be az előadók, így például a bor marketingkommunikációs stratégia megszületéséről, amelyről dr. Török András, az MTÜ igazgatója beszélt. A közösségi bormarketing tevékenység összehangolt és hatékony ellátása érdekében megállapodás született az állam és a szőlőbor ágazatot képviselő HNT között. Az együttműködési megállapodást az 5. Borjog és Bormarketing Konferencián írták alá: a szerződést Magyar Turisztikai Ügynökség részéről dr. Guller Zoltán vezérigazgató, a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa részéről pedig Légli Ottó elnök látta el kézjegyével.

A HNT részéről a szervezet főtitkára, Dr. Brazsil Dávid bemutatta a szőlőbor ágazat stratégiáját, a konferencia nemzetközi előadói pedig az európai lehetőségekről és eredményekről adtak elő. Jacques Stanislas Nadolski, az Európai Bizottság tanácsadója az Európai Unióban várható borreformokról tájékoztatta a hallgatókat, Josef Glatt, az Osztrák Bortermelők Szövetségének igazgatója pedig az „Osztrák csoda a borász szemével” című előadásában a nyugati szomszédainknál már bevált módszerről beszélt.

A dr. Prónay Bence jogász és Rókusfalvy Pál borász, marketingszakember által szervezett konferencia ismét elérte alapvető célját, izgalmas, konstruktív párbeszéd alakult ki az ágazat véleményformáló szakemberei és a borkedvelő, borértő érdeklődők között, akik megvitatták az aktuális borjogi kérdéseket és egyeztettek a hazai bormarketing irányvonalairól, így biztosított felületet a konferencia a szőlőbor ágazatot segítő véleményformáló gondolatoknak és a szakmát érintő érdemi kommunikációnak.
Fontos volt, hogy ez a kommunikáció nem csupán a rendezvény hagyományos záró programja, a Dr. Brazsil Dávid, Csetényi Csaba, Herczeg Ágnes, Kling József, Dr. Tábor István, Tóth Tamás Antal és Dr. Török András részvételével zajló Bormarketing Kerekasztal keretein belül valósult meg, hanem valódi diskurzus alakult ki a hallgatóság aktív részvételével.

Most a fő feladat elindulni a kijelölt úton, megvalósítani a stratégiákat és egy év múlva a Borjog és Bormarketing 2018 Konferencián értékelni az eredményeket.


« Vissza az előző oldalra