Borjog és Bormarketing konferencia
Az előző két év kiemelkedő sikere után 2015. március 5-re ismét konferenciára hívják a borászokat, szakújságírókat, jogászokat, kormányzati szervek képviselőit, bormarketing szakembereket és minden érdeklődőt, hogy megvitassák az aktuális borjogi kérdéseket és párbeszédet kezdeményezzenek a hazai bormarketing irányvonalairól. Az esemény szervezője dr. Prónay Bence jogász és Rókusfalvy Pál borász, marketingszakember.
Írta: Borigo
A Budapesten tartandó egész napos eseményen szó lesz majd a legfontosabb, aktuális borjogi és bormarketing kérdésekről. Az alábbiakban foglaljuk össze röviden a szakmai fórum kínálatát: a Miniszterelnökség szakmai köszöntője után a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa stratégiájáról, eddigi tapasztalataikról lesz szó. A Külgazdasági és Külügyminisztérium, illetve a Földművelésügyi Minisztérium jóvoltából bemutatkozik a Carton Hungaricum és a Nemzeti Borkiválóság program, illetve megismerhetjük az Agrármarketing Centrum borágazati stratégiáját. A Tokaj Kereskedőház külföldi előadója a „nemzet luxusmárkájáról” beszél majd. Nemzetközi kitekintést nyerhetünk a VinCE Magazin, a Vylyan és az EXIM Bank beszámolóinak köszönhetően, szakmai tapasztalatokat gyűjthetünk az online bormédia és a brandépítés világából, illetve megismerkedhetünk a balatoni, villányi sikereinkkel és a hazai pezsgőkészítés rejtelmeivel. A szakmai eseményt interaktív kerekasztal beszélgetés zárja. További részletek és jelentkezés a www.aborkonferencia.hu oldalon.