Az easyJet járatain felszolgált Louis Mondeville Côtes de Gasgogne nevű francia bor nyerte az első helyet a fehérbor kategóriában. Az easyJet olyan konkurenseket előzött meg ebben a kategóriában, mint az AirFrance, a British Airways, az Emirates vagy éppen a Virgin Atlantic.
A kóstoló előtt magas elvárásaim voltak olyan légitársaságokkal szemben, mint például az Emirates, amely nagy összeget költ a fedélzeti ételek és italok minőségére. Kellemesen csalódtam a diszkont légitársaságoknál tapasztalt minőségben – állapította meg James Cave, a Skyscanner borszakértője, aki egyben a regularwino.com borblog szerkesztője. – Jó tudni, hogy 9000 méteren a feltételek jelentősen eltérnek. Az ízérzékelés például tompul, a bor esetleg nem szobahőmérsékletű, ráadásul az alacsonyabb oxigéntartalom miatt a bor nem úgy szellőzik, mint a földön. A légitársaságoknak ezeket mind figyelembe kell venniük, amikor a bort választanak.
Forrásunk ezúttal a borutazo.hu portál volt.