2010. december első hétvégéjén Sopronban ismét megrendezésre kerül - immár tizenegyedik alkalommal - a Magyarországi Bormarketing Konferencia, melynek a Hotel Sopron ad otthont.
A szakmai találkozó hagyományosan - a magyar közösségi bormarketing aktualitásai mellett – a borágazatot érintő gazdasági jellegű témákat járja körbe.
A konferencia első napján tartott plenáris ülés során az ágazatot érintő 2011. évre tervezett operatív programokról és az elmúlt év eredményeiről Dr. Simon Péter, az Agrármarketing Centrum igazgatója számol be, a magyar szőlő és borágazat kihívásairól és lehetőségeiről pedig Tiffán Zsolt, országgyűlési képviselő, a parlament Szőlészeti - borászati albizottságának elnöke beszél előadásában.
A konferencián tervezett előadások érintik a jogszabályi alkalmazásokat, a védjegyhasználattal kapcsolatos tudnivalókat, de szó lesz gasztronómiáról, kereskedelemről és egy nagyon fontos és érdekes témáról: a bormarketing hagyományos és új irányairól.