AKTUÁLIS


A Szekszárdi borvidék új arca

A Szekszárdi borvidék pályázat keretében választotta ki új arculatát. A friss és modern, de a hagyományokat is tiszteletben tartó terv nyertesét a borvidék képviselői és a pályázatot lebonyolító ArtHungry.com által felkért zsűri közösen választották ki.
Írta: Borigo


A tervezők 2016. október 10-28. között dolgozhattak az elképzeléseiken, majd azokat feltöltötték az ArtHungry.com oldalára. Ezek közül a tervek közül választotta ki a zsűri, hogy kié legyen a nyertes pályamű, illetve ezzel párhuzamosan, sőt egészen november 20. (vasárnap) éjfélig a közönség is szavazhatott a kedvencére.

November 21-én került sor a nyertes és a közönségdíjas kihirdetésére, a díjak átadására a Hygge rendezvényhelyszínen tartott zártkörű eseményen, ahol a Szekszárdi borvidék borait is kóstolhatták a meghívottak. A győztes pályamunka (amelynek a díja 500.000 Ft) nyertesei Lakosi Krisztián és Nagy Dániel lettek, aki a borvidékkel közösen dolgoznak tovább az új arculaton.

A közönségdíjat, amely egy borkóstolóval és dűlőtúrával egybekötött hétvége a Szekszárdi borvidéken, Kun Bianka és Juhász Franciska kapták, akikre 170-en voksoltak az ArtHungry.com oldalán.

Ifj. Heimann Zoltán a Szekszárdi Borászok Céhének képviseletében így foglalta össze, hogy miért is volt fontos a borvidék számára ez a pályázat: „A Szekszárdi borvidék kommunikációjának egyik alapköve ez az új arculat. Kerestük a jó felismerhetőséget, az időtállóságot, a letisztultságot: Lakosi Krisztián és Nagy Dániel munkája felelt meg a legjobban. A további felelősségünk és feladatunk az, hogy erre az arculatra építkezzünk: már készül a borvidéki térképünk, szeretnénk még ismertebbé tenni a szekszárdi palackba töltött három borunkat, a szekszárdi bikavért, kadarkát és kékfrankost. A cél az, hogy a boraink minőségét és kommunikációját is európai szinten mérjük.”


« Vissza az előző oldalra

BORIGO ONLINE - Minden jog fenntartva 2021
AKTUÁLIS


A Szekszárdi borvidék új arca

A Szekszárdi borvidék pályázat keretében választotta ki új arculatát. A friss és modern, de a hagyományokat is tiszteletben tartó terv nyertesét a borvidék képviselői és a pályázatot lebonyolító ArtHungry.com által felkért zsűri közösen választották ki.
Írta: Borigo


A tervezők 2016. október 10-28. között dolgozhattak az elképzeléseiken, majd azokat feltöltötték az ArtHungry.com oldalára. Ezek közül a tervek közül választotta ki a zsűri, hogy kié legyen a nyertes pályamű, illetve ezzel párhuzamosan, sőt egészen november 20. (vasárnap) éjfélig a közönség is szavazhatott a kedvencére.

November 21-én került sor a nyertes és a közönségdíjas kihirdetésére, a díjak átadására a Hygge rendezvényhelyszínen tartott zártkörű eseményen, ahol a Szekszárdi borvidék borait is kóstolhatták a meghívottak. A győztes pályamunka (amelynek a díja 500.000 Ft) nyertesei Lakosi Krisztián és Nagy Dániel lettek, aki a borvidékkel közösen dolgoznak tovább az új arculaton.

A közönségdíjat, amely egy borkóstolóval és dűlőtúrával egybekötött hétvége a Szekszárdi borvidéken, Kun Bianka és Juhász Franciska kapták, akikre 170-en voksoltak az ArtHungry.com oldalán.

Ifj. Heimann Zoltán a Szekszárdi Borászok Céhének képviseletében így foglalta össze, hogy miért is volt fontos a borvidék számára ez a pályázat: „A Szekszárdi borvidék kommunikációjának egyik alapköve ez az új arculat. Kerestük a jó felismerhetőséget, az időtállóságot, a letisztultságot: Lakosi Krisztián és Nagy Dániel munkája felelt meg a legjobban. A további felelősségünk és feladatunk az, hogy erre az arculatra építkezzünk: már készül a borvidéki térképünk, szeretnénk még ismertebbé tenni a szekszárdi palackba töltött három borunkat, a szekszárdi bikavért, kadarkát és kékfrankost. A cél az, hogy a boraink minőségét és kommunikációját is európai szinten mérjük.”


« Vissza az előző oldalra