AKTUÁLIS


Új arculatát keresi a Szekszárdi borvidék

A Szekszárdi borvidék pályázat keretében újítja meg arculatát. A 2016. október 11-én induló megmérettetés professzionális lebonyolításában az ArtHungry.com kreatív közösségi oldal segíti a borászokat. A tervezők munkáikat október 28-ig tölthetik fel arra az online felületre, amelyen keresztül a közönségszavazás is lezajlik majd a november eleji díjátadás előtt.
Írta: Borigo


Kiváló borai és immáron saját palackja mellett a Szekszárdi borvidék logója, arculata talán a legfontosabb fizikai megtestesítője a márkának. Tükröznie kell azt a magas értékrendet, dinamizmust és összefogást, amit képvisel a borvidék. Ezért – hagyományaink tiszteletben tartása mellett – teljesen logikusnak tűnik, hogy az elmúlt évek fejlődését a borvidék arculatának frissítésében is továbbvigyük” – fogalmazta meg ifj. Vida Péter, hogy miért döntött úgy a Szekszárdi Borászok Céhe, hogy összesen 500 000 forint díjazású pályázatot ír ki a borvidéki arculat kialakítására.




A pályázat lebonyolításához olyan partnert kerestek, amely a maga területén hasonló szakmai színvonalon dolgozik, mint amilyen odafigyeléssel a legjobb szekszárdi kadarkák, kékfrankosok és bikavérek készülnek. „Az ArtHungry.com egy független online közösségi oldal, mely 2015-ben indult el azzal a céllal, hogy a hazai kreatív alkotók egy közös felületen megoszthassák alkotásaikat, és kapcsolatokat építhessenek. Az oldal prezentációs felülete kiválóan alkalmas egy ilyen jellegű nyílt pályázat lebonyolítására; kíváncsian várom, hogy a jelenlegi tagjaink vagy az újonnan regisztráltak milyen megoldásokat töltenek majd fel erre az izgalmas kiírásra” – nyilatkozta Tábori-Simon José, az ArtHungry.com művészeti vezetője.




A pályázat nyílt, de online regisztrációhoz kötött. A pályázók október 28-ig dolgozhatnak a terveken, az öttagú zsűri ezt követően kezdi meg az értékelést. Velük párhuzamosan a nagyközönség is megtekintheti az arculatterveket, amelyekre ők is szavazhatnak. Végül november elején derül ki, ki mellett tette le a voksát a zsűri és a honlapot felkereső érdeklődők.

A részletes pályázati kiírás az ArtHungry.com aloldalán.


« Vissza az előző oldalra

BORIGO ONLINE - Minden jog fenntartva 2021
AKTUÁLIS


Új arculatát keresi a Szekszárdi borvidék

A Szekszárdi borvidék pályázat keretében újítja meg arculatát. A 2016. október 11-én induló megmérettetés professzionális lebonyolításában az ArtHungry.com kreatív közösségi oldal segíti a borászokat. A tervezők munkáikat október 28-ig tölthetik fel arra az online felületre, amelyen keresztül a közönségszavazás is lezajlik majd a november eleji díjátadás előtt.
Írta: Borigo


Kiváló borai és immáron saját palackja mellett a Szekszárdi borvidék logója, arculata talán a legfontosabb fizikai megtestesítője a márkának. Tükröznie kell azt a magas értékrendet, dinamizmust és összefogást, amit képvisel a borvidék. Ezért – hagyományaink tiszteletben tartása mellett – teljesen logikusnak tűnik, hogy az elmúlt évek fejlődését a borvidék arculatának frissítésében is továbbvigyük” – fogalmazta meg ifj. Vida Péter, hogy miért döntött úgy a Szekszárdi Borászok Céhe, hogy összesen 500 000 forint díjazású pályázatot ír ki a borvidéki arculat kialakítására.




A pályázat lebonyolításához olyan partnert kerestek, amely a maga területén hasonló szakmai színvonalon dolgozik, mint amilyen odafigyeléssel a legjobb szekszárdi kadarkák, kékfrankosok és bikavérek készülnek. „Az ArtHungry.com egy független online közösségi oldal, mely 2015-ben indult el azzal a céllal, hogy a hazai kreatív alkotók egy közös felületen megoszthassák alkotásaikat, és kapcsolatokat építhessenek. Az oldal prezentációs felülete kiválóan alkalmas egy ilyen jellegű nyílt pályázat lebonyolítására; kíváncsian várom, hogy a jelenlegi tagjaink vagy az újonnan regisztráltak milyen megoldásokat töltenek majd fel erre az izgalmas kiírásra” – nyilatkozta Tábori-Simon José, az ArtHungry.com művészeti vezetője.




A pályázat nyílt, de online regisztrációhoz kötött. A pályázók október 28-ig dolgozhatnak a terveken, az öttagú zsűri ezt követően kezdi meg az értékelést. Velük párhuzamosan a nagyközönség is megtekintheti az arculatterveket, amelyekre ők is szavazhatnak. Végül november elején derül ki, ki mellett tette le a voksát a zsűri és a honlapot felkereső érdeklődők.

A részletes pályázati kiírás az ArtHungry.com aloldalán.


« Vissza az előző oldalra