AKTUÁLIS


XIII. Magyarországi Bormarketing Konferencia Sopron

Méghozzá 2013. március 13-14-én! A hazai bormaketing ügyének legfontosabb éves állomása ezúttal is kötelező és kihagyhatatlan program minden érdeklődő számára.


Idén már 13. alkalommal hívjuk nagy tisztelettel és szeretettel Sopronba a magyar borászokat és a szőlő és bor ágazathoz kapcsolódó szakembereket egy közös, előre mutató eszmecserére. A Magyarországi Bormarketing Konferenciák 2000-es indulásuk óta mindig a magyar közösségi bormarketing aktuális kérdései köré szerveződtek, de az idő előrehaladtával egyéb, szőlő- és borágazatot érintő kérdésekre is kitekintettünk. Az idei évben ismét kiemelt hangsúlyt kapnak a törvényi, jogszabályi változások is.

Az első napon egy egész plenáris ülést szentelünk ezen kérdéseknek. Áttekintjük a magyar közösségi bormarketing elmúlt időszakát és az előttünk álló lehetőségeket, kihívásokat, végigvesszük az új hegyközségi törvény változásait és ennek gyakorlati következményeit, majd megismerjük az európai uniós Közös Agrárpolitika új keretrendszerét és végül elhelyezzük ebben a keretrendszerben a szőlő- borágazat lehetőségeit, szabályozási kérdéseit.

A második nap délelőttjét szőlészeti szakmai kérdések és új trendek elemzésével töltjük, szó lesz a szőlő-szaporítóanyagok aktuális kérdéseiről, a szőlőkórokozók elleni védekezésről. Emellett kitekintünk a pezsgő és habzóborok világára, megismerve az ebben rejlő technológiai és piaci lehetőségeket. A délutáni záró plenáris ülés során a fogyasztót, mint a borpiac legfőbb szereplőjét helyezzük a középpontba, kiemelten az online megjelenési lehetőségeket. Megvizsgáljuk, milyen a jó online cégér, majd megnézzük mit “isznak” az internetezők, ezt követően a bormarketing kérdéseivel rokon magyar közösségi pálinkamarketing helyzetét nézzük meg, végül napjaink vásárlói döntéseinek logikáját vizsgáljuk meg.

Előadóink:

Dr. Simon Péter - Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Centrum, vezérigazgató-helyettes;
Horváth Csaba - Hegyközségek Nemzeti Tanácsa, főtitkár;
Nagy Attila - Vidékfejlesztési Minisztérium, Agrárpiaci Főosztály, osztályvezető;
Sztanev Bertalan - Vidékfejlesztési Minisztérium, Agrárpiaci Főosztály, szakreferens;
Pálffy István - bor-szakújságíró;
Molnár Ákos - Magyar Szőlő-szaporítóanyag Termesztők Szövetsége, elnök;
Dr Helmut Gangl - Bundesamt für Weinbau, Eisenstadt;
Norbert Szigeti - Sektkellerei Gebr. Szigeti, tulajdonos;
Ambruszter Géza - Gemius Hungary Kft. country manager;
Somfalvi Csaba - Gemius Hungary Kft. client service director;
Maros Róbert - Magyar Pálinkamarketing Nonprofit Kft. ügyvezető;
Dr. Harsányi Dávid - Budapesti Gazdasági Főiskola, Külkereskedelmi Kar, főiskolai adjunktus;
Tonk Emil - Magyar Marketing Szövetség; ügyvezető alelnök, Üzleti Akadémia Igazgató
Fiáth Attila – Budapesti Corvinus Egyetem, egyetemi docens


Régi barátsággal várjuk Önt ismét Sopronba, a Kékfrankos fővárosába
2013. március 13-14-én a XIII. Magyarországi Bormarketing Konferencián.


Bormarketing Műhely Nonprofit Kft. Sopron
JELENTKEZÉS, FELVILÁGOÁGOSÍTÁS:
Bormarketing Műhely Nonprofit Kft.
Böcskei Balázs programszervező Tel.: 30/471-21-35 E-mail: mailto:info@soproniborvidek.hu
9400 Sopron, Pf.: 122. Tel.: 99 508-835 Fax: 99 508-836
A konferencia helyszíne: Hotel Sopron 9400 Sopron, Fövényverem u. 7. Tel.: 99 512-261 (www.hotelsopron.hu)


« Vissza az előző oldalra

BORIGO ONLINE - Minden jog fenntartva 2021
AKTUÁLIS


XIII. Magyarországi Bormarketing Konferencia Sopron

Méghozzá 2013. március 13-14-én! A hazai bormaketing ügyének legfontosabb éves állomása ezúttal is kötelező és kihagyhatatlan program minden érdeklődő számára.


Idén már 13. alkalommal hívjuk nagy tisztelettel és szeretettel Sopronba a magyar borászokat és a szőlő és bor ágazathoz kapcsolódó szakembereket egy közös, előre mutató eszmecserére. A Magyarországi Bormarketing Konferenciák 2000-es indulásuk óta mindig a magyar közösségi bormarketing aktuális kérdései köré szerveződtek, de az idő előrehaladtával egyéb, szőlő- és borágazatot érintő kérdésekre is kitekintettünk. Az idei évben ismét kiemelt hangsúlyt kapnak a törvényi, jogszabályi változások is.

Az első napon egy egész plenáris ülést szentelünk ezen kérdéseknek. Áttekintjük a magyar közösségi bormarketing elmúlt időszakát és az előttünk álló lehetőségeket, kihívásokat, végigvesszük az új hegyközségi törvény változásait és ennek gyakorlati következményeit, majd megismerjük az európai uniós Közös Agrárpolitika új keretrendszerét és végül elhelyezzük ebben a keretrendszerben a szőlő- borágazat lehetőségeit, szabályozási kérdéseit.

A második nap délelőttjét szőlészeti szakmai kérdések és új trendek elemzésével töltjük, szó lesz a szőlő-szaporítóanyagok aktuális kérdéseiről, a szőlőkórokozók elleni védekezésről. Emellett kitekintünk a pezsgő és habzóborok világára, megismerve az ebben rejlő technológiai és piaci lehetőségeket. A délutáni záró plenáris ülés során a fogyasztót, mint a borpiac legfőbb szereplőjét helyezzük a középpontba, kiemelten az online megjelenési lehetőségeket. Megvizsgáljuk, milyen a jó online cégér, majd megnézzük mit “isznak” az internetezők, ezt követően a bormarketing kérdéseivel rokon magyar közösségi pálinkamarketing helyzetét nézzük meg, végül napjaink vásárlói döntéseinek logikáját vizsgáljuk meg.

Előadóink:

Dr. Simon Péter - Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Centrum, vezérigazgató-helyettes;
Horváth Csaba - Hegyközségek Nemzeti Tanácsa, főtitkár;
Nagy Attila - Vidékfejlesztési Minisztérium, Agrárpiaci Főosztály, osztályvezető;
Sztanev Bertalan - Vidékfejlesztési Minisztérium, Agrárpiaci Főosztály, szakreferens;
Pálffy István - bor-szakújságíró;
Molnár Ákos - Magyar Szőlő-szaporítóanyag Termesztők Szövetsége, elnök;
Dr Helmut Gangl - Bundesamt für Weinbau, Eisenstadt;
Norbert Szigeti - Sektkellerei Gebr. Szigeti, tulajdonos;
Ambruszter Géza - Gemius Hungary Kft. country manager;
Somfalvi Csaba - Gemius Hungary Kft. client service director;
Maros Róbert - Magyar Pálinkamarketing Nonprofit Kft. ügyvezető;
Dr. Harsányi Dávid - Budapesti Gazdasági Főiskola, Külkereskedelmi Kar, főiskolai adjunktus;
Tonk Emil - Magyar Marketing Szövetség; ügyvezető alelnök, Üzleti Akadémia Igazgató
Fiáth Attila – Budapesti Corvinus Egyetem, egyetemi docens


Régi barátsággal várjuk Önt ismét Sopronba, a Kékfrankos fővárosába
2013. március 13-14-én a XIII. Magyarországi Bormarketing Konferencián.


Bormarketing Műhely Nonprofit Kft. Sopron
JELENTKEZÉS, FELVILÁGOÁGOSÍTÁS:
Bormarketing Műhely Nonprofit Kft.
Böcskei Balázs programszervező Tel.: 30/471-21-35 E-mail: mailto:info@soproniborvidek.hu
9400 Sopron, Pf.: 122. Tel.: 99 508-835 Fax: 99 508-836
A konferencia helyszíne: Hotel Sopron 9400 Sopron, Fövényverem u. 7. Tel.: 99 512-261 (www.hotelsopron.hu)


« Vissza az előző oldalra