AKTUÁLIS


Nyakunkon a ProWein

A tavalyelőtti tizenhattal, és a múlt évi huszonnéggyel szemben idén tizenkilenc kiállító képviseli a magyar borászatot a bor világpiacának vezető szakvásárán. A düsseldorfi ProWein 2013. március 24-26. között ezúttal rekordot dönt. Ötven országból több mint négyezer vállalat állít ki az eddigi jelentkezések alapján.


A kiállító magyar borászok általában a szervezettséget dicsérik a düsseldorfi rendezvényen, és elégedettek a szakmai látogatók magas számával, akik sok üzleti lehetőséggel ismertetik meg a kiállítókat. Általában 40 ezer körüli érdeklődő keresi fel a ProWeint három nap alatt. Köztük hatvan-nyolcvan magyar szakembert szoktak regisztrálni a pénztáraknál – tájékoztat Máté Szilvia, a düsseldorfi vásár magyarországi képviselője.
Hangsúlyozza, hogy a tavalyi 200 után idén 225 négyzetméteren, látványosabban mutatkoznak be a magyar cégek:
- Nyolc vállalat bérelt standot Tokaj-Hegyaljáról, és a régió ezzel dominál majd hazánk vásári kínálatában a düsseldorfi seregszemlén. De képviseli magát Abaújszántó, Neszmély, Pannonhalma, Siklós, Sopron, Szekszárd és Tök is, mindannyian a 6-os csarnokban.
A legnagyobb közönségsikert várhatóan most is a központi kóstoló zóna aratja, a 2-es számú csarnokban. Minden látogató pohárral kezében barangolhat 1000 féle kiállított bor labirintusában, és saját maga tölthet abból az italból, amelyre kíváncsi.

Máté Szilvia tizenkilenc éve képviseli a düsseldorfi vásár vállalatot Magyarországon. A támogatott vásárok közül a ProWein sokáig hiányzott. Aztán a borászok felfedezték üzleti jelentőségét, és az 1990-es években kilobbizták a támogatást az Agrármarketing Centrumnál a düsseldorfi részvételhez:
- Ilyen sok kiállítót még soha nem üdvözölhettek, mint amennyien idén részt vesznek a ProWein szakvásáron. Ott lesz minden olyan nemzet és régió, amely aktívan szerepel a nemzetközi borkereskedelemben – hangsúlyozza Máté Szilvia. - De kiállít a feltörekvő új piaci szereplők egy része is. A bortermelők és -kereskedők mellett pedig szokás szerint részt vesz a vásáron minőségi szeszesitalok összesen háromszáz gyártója is, hogy kihasználja a lehetőséget, és találkozzon a világ minden tájáról érkező italkereskedőkkel és vendéglátósokkal.

Michael Degen, a rendező Düsseldorfi Vásárvállalat kereskedelmi igazgatója egy budapesti sajtótájékoztatón ismertette, hogy miért érdemes kiállítani a ProWein szakvásáron vagy ellátogatni rá:
- Düsseldorf minden év márciusában a bor és szeszesital szektor „világvárosává” válik. A borok legújabb évjáratával, rendhagyó szeszes italokkal és az ágazathoz közel álló kiegészítő termékekkel a ProWein átfogó képet nyújt a világpiac legújabb kínálatából. Egyben az ágazat fejlődési irányzatairól és újdonságairól.
Felhívta a figyelmet arra is, hogy legutóbb a látogatók egyharmada érkezett Németországon kívülről a Rajna parti vásárvárosba. Főként a nagy nemzetközi felvevő piacok üzletemberei érdeklődnek, elsősorban az Egyesült Királyságból, Skandináviából, Oroszországból, az USA-ból és Kínából.

A legnagyobb látogatói csoportot a kereskedők jelentették, 47 százalékos részaránnyal. Utánuk következik a vendéglátás és a szállodaipar. Rajtuk kívül 900 újságíró tudósított az eseményekről.
Aki tervezi, hogy megnézi a ProWein-t, annak érdemes előre megvenni a belépőjegyet interneten, a jelentős kedvezmény miatt. A napijegy 30 euróba kerül, a három napos bérlet pedig 54 euróba a www.prowein.de oldalon, a Visitor Service menüpontban. Ráadásul a belépőjegy ingyenes utazásra jogosít a düsseldorfi és környékbeli tömegközlekedési járatokon, valamint a vasút- és autóbusz-vonalakon. A helyszínen a napijegy ára 40, a bérleté 65 euró.

A 19 (pontosabban 18, de az AMC kétszer szerepel) hazai kiállító ABC sorrendben:

Alanex Kft
Balatonboglári Borgazdaság
Egri Korona Borház
Füleky Pincészet
Gróf Degenfeld Szőlőbirtok
Heumann Pincészet
Hilltop Neszmély
Magyar Turizmus Zrt., AMC
Nyakas Pince
Pannonhalmi Apátsági Pincészet
Patrícius Borház
Pendits Szőlőbirtok és Pincészet
Pfneiszl Pincészet
Szekszárdi Borászok Céhe
Törley Pezsgőpincészet
Tokaj-Hétszőlő
Tokaj Kereskesőház
Tokaj Oremus



A düsseldorfi vásárvállalatról – Messe Düsseldorf
A düsseldorfi vásár (Messe Düsseldorf) a világ egyik legnagyobb vásárvállalata, amely több mint 50 szakvásárt rendez, ezek közül 24 az adott szakterület vezető világvására. 2011-ben 28.000 kiállító és 1,4 millió látogató vett részt a düsseldorfi szakvásárokon. A konszern árbevétele 360 millió euró volt tavaly.
Ma már a Messe Düsseldorf Németországon kívül is szervez vásárokat, így Moszkvában, Sanghajban, Szingapúrban, Mumbaiban, Sao Paolóban is. A Messe Düsseldorf-csoporthoz tartozik Közép-Európa vezető vásárvállalata, a Brnói Vásár is.
A magyarországi képviselet (BD-Expo Kft.) rendszeresen naprakész tájékoztatást nyújt a Messe Düsseldorf-csoport rendezvényeiről. Részletek a www.bdexpo.hu honlapon találhatók.


« Vissza az előző oldalra

BORIGO ONLINE - Minden jog fenntartva 2021
AKTUÁLIS


Nyakunkon a ProWein

A tavalyelőtti tizenhattal, és a múlt évi huszonnéggyel szemben idén tizenkilenc kiállító képviseli a magyar borászatot a bor világpiacának vezető szakvásárán. A düsseldorfi ProWein 2013. március 24-26. között ezúttal rekordot dönt. Ötven országból több mint négyezer vállalat állít ki az eddigi jelentkezések alapján.


A kiállító magyar borászok általában a szervezettséget dicsérik a düsseldorfi rendezvényen, és elégedettek a szakmai látogatók magas számával, akik sok üzleti lehetőséggel ismertetik meg a kiállítókat. Általában 40 ezer körüli érdeklődő keresi fel a ProWeint három nap alatt. Köztük hatvan-nyolcvan magyar szakembert szoktak regisztrálni a pénztáraknál – tájékoztat Máté Szilvia, a düsseldorfi vásár magyarországi képviselője.
Hangsúlyozza, hogy a tavalyi 200 után idén 225 négyzetméteren, látványosabban mutatkoznak be a magyar cégek:
- Nyolc vállalat bérelt standot Tokaj-Hegyaljáról, és a régió ezzel dominál majd hazánk vásári kínálatában a düsseldorfi seregszemlén. De képviseli magát Abaújszántó, Neszmély, Pannonhalma, Siklós, Sopron, Szekszárd és Tök is, mindannyian a 6-os csarnokban.
A legnagyobb közönségsikert várhatóan most is a központi kóstoló zóna aratja, a 2-es számú csarnokban. Minden látogató pohárral kezében barangolhat 1000 féle kiállított bor labirintusában, és saját maga tölthet abból az italból, amelyre kíváncsi.

Máté Szilvia tizenkilenc éve képviseli a düsseldorfi vásár vállalatot Magyarországon. A támogatott vásárok közül a ProWein sokáig hiányzott. Aztán a borászok felfedezték üzleti jelentőségét, és az 1990-es években kilobbizták a támogatást az Agrármarketing Centrumnál a düsseldorfi részvételhez:
- Ilyen sok kiállítót még soha nem üdvözölhettek, mint amennyien idén részt vesznek a ProWein szakvásáron. Ott lesz minden olyan nemzet és régió, amely aktívan szerepel a nemzetközi borkereskedelemben – hangsúlyozza Máté Szilvia. - De kiállít a feltörekvő új piaci szereplők egy része is. A bortermelők és -kereskedők mellett pedig szokás szerint részt vesz a vásáron minőségi szeszesitalok összesen háromszáz gyártója is, hogy kihasználja a lehetőséget, és találkozzon a világ minden tájáról érkező italkereskedőkkel és vendéglátósokkal.

Michael Degen, a rendező Düsseldorfi Vásárvállalat kereskedelmi igazgatója egy budapesti sajtótájékoztatón ismertette, hogy miért érdemes kiállítani a ProWein szakvásáron vagy ellátogatni rá:
- Düsseldorf minden év márciusában a bor és szeszesital szektor „világvárosává” válik. A borok legújabb évjáratával, rendhagyó szeszes italokkal és az ágazathoz közel álló kiegészítő termékekkel a ProWein átfogó képet nyújt a világpiac legújabb kínálatából. Egyben az ágazat fejlődési irányzatairól és újdonságairól.
Felhívta a figyelmet arra is, hogy legutóbb a látogatók egyharmada érkezett Németországon kívülről a Rajna parti vásárvárosba. Főként a nagy nemzetközi felvevő piacok üzletemberei érdeklődnek, elsősorban az Egyesült Királyságból, Skandináviából, Oroszországból, az USA-ból és Kínából.

A legnagyobb látogatói csoportot a kereskedők jelentették, 47 százalékos részaránnyal. Utánuk következik a vendéglátás és a szállodaipar. Rajtuk kívül 900 újságíró tudósított az eseményekről.
Aki tervezi, hogy megnézi a ProWein-t, annak érdemes előre megvenni a belépőjegyet interneten, a jelentős kedvezmény miatt. A napijegy 30 euróba kerül, a három napos bérlet pedig 54 euróba a www.prowein.de oldalon, a Visitor Service menüpontban. Ráadásul a belépőjegy ingyenes utazásra jogosít a düsseldorfi és környékbeli tömegközlekedési járatokon, valamint a vasút- és autóbusz-vonalakon. A helyszínen a napijegy ára 40, a bérleté 65 euró.

A 19 (pontosabban 18, de az AMC kétszer szerepel) hazai kiállító ABC sorrendben:

Alanex Kft
Balatonboglári Borgazdaság
Egri Korona Borház
Füleky Pincészet
Gróf Degenfeld Szőlőbirtok
Heumann Pincészet
Hilltop Neszmély
Magyar Turizmus Zrt., AMC
Nyakas Pince
Pannonhalmi Apátsági Pincészet
Patrícius Borház
Pendits Szőlőbirtok és Pincészet
Pfneiszl Pincészet
Szekszárdi Borászok Céhe
Törley Pezsgőpincészet
Tokaj-Hétszőlő
Tokaj Kereskesőház
Tokaj Oremus



A düsseldorfi vásárvállalatról – Messe Düsseldorf
A düsseldorfi vásár (Messe Düsseldorf) a világ egyik legnagyobb vásárvállalata, amely több mint 50 szakvásárt rendez, ezek közül 24 az adott szakterület vezető világvására. 2011-ben 28.000 kiállító és 1,4 millió látogató vett részt a düsseldorfi szakvásárokon. A konszern árbevétele 360 millió euró volt tavaly.
Ma már a Messe Düsseldorf Németországon kívül is szervez vásárokat, így Moszkvában, Sanghajban, Szingapúrban, Mumbaiban, Sao Paolóban is. A Messe Düsseldorf-csoporthoz tartozik Közép-Európa vezető vásárvállalata, a Brnói Vásár is.
A magyarországi képviselet (BD-Expo Kft.) rendszeresen naprakész tájékoztatást nyújt a Messe Düsseldorf-csoport rendezvényeiről. Részletek a www.bdexpo.hu honlapon találhatók.


« Vissza az előző oldalra