AKTUÁLIS


Teljesítette küldetését a fröccsbusz

Lezárult az Agrármarketing Centrum (AMC) idei fröccskampánya. A kampány kultikus járműve, a fröccsbusz július végén megkezdett több mint egy hónapos országos roadshow-ja véget ért. A kampány során az AMC a minőségi magyar borokból készült felnőtt üdítő italt népszerűsítette, az első értékelések szerint teljes sikerrel.


Befejezte országjáró körútját a fröccsbusz, ami azt is jelenti, hogy lezárult az Agrármarketing Centrum idei fröccskampánya. Az immár harmadik éve indított akció – amelynek alapvető célja volt, hogy a fröccs elfoglalja az őt megillető helyet a magyar italkultúrában – az AMC egyik legsikeresebb idei kampányának bizonyult. A Budapest egyik leghíresebb „vigalmi teréről”, a Mikszáth térről startoló, már emblematikus intézménynek számító fröccsbusz – a maga nemében is látványosságnak számító 37 éves Volkswagen T2 mikrobusz – roadshow-ja során nyolc helyszínt érintve az ország minden sarkába eljutott, leparkolt a nagyobb városokban és több rendezvényen, fesztiválon is.

A fröccs, mint önálló brand tovább erősödött, egyre több magas kategóriás vendéglőben sem „gáz” fröccsöt rendelni „frissítőként” – vagy éppen a megfelelő ételhez. Az ital önmagában is kiváló kísérője lehet kerti partiknak, egy-egy fesztiválon eltöltött hétvégének, szabadtéri programoknak, és a fröccsmenük révén új impulzusokat adhat a gasztronómiának is.

A fröccsbuszt kitűnően kormányozta Hajós András fröccsmester, az akciósorozat másik emblematikus „intézménye”, aki ugyancsak profi módon ajánlotta, keverte, szakértette a fröccsöt a járgány különböző helyszínein. „A nyári hőségben a fröccs fiziológiai mentőmellényként is funkcionál, amellett hogy erős ellensúlya lehet a helyenként már-már kóros borsznobizmusnak” – indította a túrát Hajós András.

A jármű egész augusztusban keresztül-kasul járta az országot, állomásain mozgó fröccskimérésként helyi borokból készült frissítővel látta el a szomjazókat – ezzel egyben az adott régió borait is népszerűsítette. „A jó fröccshöz nemcsak kiváló minőségű magyar bor, hanem egy igazi hungarikum, szikvíz is szükséges” – mondta Simon Péter, az Agrármarketing Centrum igazgatója.

A fröccsbusz és az idei fröccskampány történetét az érdeklődők a www.froccsvilag.hu oldalon követhették nyomon.


« Vissza az előző oldalra

BORIGO ONLINE - Minden jog fenntartva 2021
AKTUÁLIS


Teljesítette küldetését a fröccsbusz

Lezárult az Agrármarketing Centrum (AMC) idei fröccskampánya. A kampány kultikus járműve, a fröccsbusz július végén megkezdett több mint egy hónapos országos roadshow-ja véget ért. A kampány során az AMC a minőségi magyar borokból készült felnőtt üdítő italt népszerűsítette, az első értékelések szerint teljes sikerrel.


Befejezte országjáró körútját a fröccsbusz, ami azt is jelenti, hogy lezárult az Agrármarketing Centrum idei fröccskampánya. Az immár harmadik éve indított akció – amelynek alapvető célja volt, hogy a fröccs elfoglalja az őt megillető helyet a magyar italkultúrában – az AMC egyik legsikeresebb idei kampányának bizonyult. A Budapest egyik leghíresebb „vigalmi teréről”, a Mikszáth térről startoló, már emblematikus intézménynek számító fröccsbusz – a maga nemében is látványosságnak számító 37 éves Volkswagen T2 mikrobusz – roadshow-ja során nyolc helyszínt érintve az ország minden sarkába eljutott, leparkolt a nagyobb városokban és több rendezvényen, fesztiválon is.

A fröccs, mint önálló brand tovább erősödött, egyre több magas kategóriás vendéglőben sem „gáz” fröccsöt rendelni „frissítőként” – vagy éppen a megfelelő ételhez. Az ital önmagában is kiváló kísérője lehet kerti partiknak, egy-egy fesztiválon eltöltött hétvégének, szabadtéri programoknak, és a fröccsmenük révén új impulzusokat adhat a gasztronómiának is.

A fröccsbuszt kitűnően kormányozta Hajós András fröccsmester, az akciósorozat másik emblematikus „intézménye”, aki ugyancsak profi módon ajánlotta, keverte, szakértette a fröccsöt a járgány különböző helyszínein. „A nyári hőségben a fröccs fiziológiai mentőmellényként is funkcionál, amellett hogy erős ellensúlya lehet a helyenként már-már kóros borsznobizmusnak” – indította a túrát Hajós András.

A jármű egész augusztusban keresztül-kasul járta az országot, állomásain mozgó fröccskimérésként helyi borokból készült frissítővel látta el a szomjazókat – ezzel egyben az adott régió borait is népszerűsítette. „A jó fröccshöz nemcsak kiváló minőségű magyar bor, hanem egy igazi hungarikum, szikvíz is szükséges” – mondta Simon Péter, az Agrármarketing Centrum igazgatója.

A fröccsbusz és az idei fröccskampány történetét az érdeklődők a www.froccsvilag.hu oldalon követhették nyomon.


« Vissza az előző oldalra