AKTUÁLIS


Dél-Afrikai borok roadshowja Angliában

Ma vette kezdetét az Egyesült Királyságban az a kampányhadjárat, melynek célja a dél-afrikai borok megismertetése és népszerűsítése.


A WOSA, a Dél-Afrikai Borok Szövetségének roadshowja stílusosan egy doueble-deckeren indult ma útjára, mely a hagyományostól eltérően zöld. A busz látványban és ízében is házhoz viszi Dél-Afrikát. A szőlőültetvényeket és pinceajtókat szimbolizáló busz 8 nagyvárost érintve két és fél héten keresztül járja be Nagy-Britanniát, ExCelből indulva, Edinburghön át, egészen a déli partokig, majd tér vissza Londonba Június 2-án.

Jo Mason, a WOSA brit piacért felelős menedzsere nyilatkozatában elmondta, hogy a kampány célja a brit fogyasztóközönség megnyerése azáltal, hogy lehetőséget teremtenek a borkóstolásra egy, nem csak a színében zöld, tehát környezetbarát buszról, demonstrálva ezzel a borok eredetének a szőlőtermesztés természetes környezetét. A szövetség reményei szerint a "a nagy afrikai Borkaraván" több, mint egymillió fogyasztót eredményez majd az kampányt hirdető hírek és események révén.


« Vissza az előző oldalra

BORIGO ONLINE - Minden jog fenntartva 2021
AKTUÁLIS


Dél-Afrikai borok roadshowja Angliában

Ma vette kezdetét az Egyesült Királyságban az a kampányhadjárat, melynek célja a dél-afrikai borok megismertetése és népszerűsítése.


A WOSA, a Dél-Afrikai Borok Szövetségének roadshowja stílusosan egy doueble-deckeren indult ma útjára, mely a hagyományostól eltérően zöld. A busz látványban és ízében is házhoz viszi Dél-Afrikát. A szőlőültetvényeket és pinceajtókat szimbolizáló busz 8 nagyvárost érintve két és fél héten keresztül járja be Nagy-Britanniát, ExCelből indulva, Edinburghön át, egészen a déli partokig, majd tér vissza Londonba Június 2-án.

Jo Mason, a WOSA brit piacért felelős menedzsere nyilatkozatában elmondta, hogy a kampány célja a brit fogyasztóközönség megnyerése azáltal, hogy lehetőséget teremtenek a borkóstolásra egy, nem csak a színében zöld, tehát környezetbarát buszról, demonstrálva ezzel a borok eredetének a szőlőtermesztés természetes környezetét. A szövetség reményei szerint a "a nagy afrikai Borkaraván" több, mint egymillió fogyasztót eredményez majd az kampányt hirdető hírek és események révén.


« Vissza az előző oldalra