AKTUÁLIS


Tíz résztvevőből kilenc újra borszerdázna!

A Borszerdához csatlakozott éttermek és kereskedők 90 százaléka jövőre is részt kíván venni az akcióban - derült ki az eseményt szervező Magyar Bormarketing Kht. és a Magyar Turizmus Zrt. közös felméréséből. A szervezők a debütáló esemény résztvevőinek számával is elégedettek, a kérdőívre érkezett válaszok pedig bizonyították: megérte Borszerdázni.


A Borszerda eseményen összesen 437 étterem és borszaküzlet vett részt 2009. április 29-én: 142 budapesti, 295 vidéki résztvevője volt az akciónak. Az eseményhez országszerte 377 étterem és 60 borszaküzlet csatlakozott. A turisztikai régiók tekintetében a Budapest-Közép-Dunavidék szerepelt a legjobban, amely az összes résztvevő 44 százalékát adta, míg a legenyhébb érdeklődés Észak-Alföldön mutatkozott, 5 százalékát adva az összes csatlakozónak.


A Magyar Bormarketing Kht. idén először rendezte meg a Borszerda programot, amely a Nemzeti Bormarketing Program keretében valósult meg. További siker volt a példátlan nagykereskedői összefogás: a legnagyobb bornagykereskedő cégek is csatlakoztak az április 29-i akcióhoz, és kedvezményt biztosítottak az eseményben részt vevő vendéglátóhelyek számára. A hat legnagyobb magyar bor-nagykereskedelemmel foglalkozó cég, a Bortársaság, a CorVinum Zrt., az In Vino Veritas Borkereskedés, a Monarchia Matt International, a Raiker Kft. és a Zwack Izabella Borválogatás korábban egyetlen akció mellett sem állt ki közösen. A Borszerdához a METRO áruházlánc is csatlakozott, és a WSET (Wine and Spirit Education Trust) Nemzetközi Borakadémia Kft. is elkötelezte magát az akció mellett, szakmai támogatást nyújtva az esemény előkészítésében. A Borszerda kommunikációs partnere az esemény szervezésében a Magyar Turizmus Zrt. volt.


« Vissza az előző oldalra

BORIGO ONLINE - Minden jog fenntartva 2021
AKTUÁLIS


Tíz résztvevőből kilenc újra borszerdázna!

A Borszerdához csatlakozott éttermek és kereskedők 90 százaléka jövőre is részt kíván venni az akcióban - derült ki az eseményt szervező Magyar Bormarketing Kht. és a Magyar Turizmus Zrt. közös felméréséből. A szervezők a debütáló esemény résztvevőinek számával is elégedettek, a kérdőívre érkezett válaszok pedig bizonyították: megérte Borszerdázni.


A Borszerda eseményen összesen 437 étterem és borszaküzlet vett részt 2009. április 29-én: 142 budapesti, 295 vidéki résztvevője volt az akciónak. Az eseményhez országszerte 377 étterem és 60 borszaküzlet csatlakozott. A turisztikai régiók tekintetében a Budapest-Közép-Dunavidék szerepelt a legjobban, amely az összes résztvevő 44 százalékát adta, míg a legenyhébb érdeklődés Észak-Alföldön mutatkozott, 5 százalékát adva az összes csatlakozónak.


A Magyar Bormarketing Kht. idén először rendezte meg a Borszerda programot, amely a Nemzeti Bormarketing Program keretében valósult meg. További siker volt a példátlan nagykereskedői összefogás: a legnagyobb bornagykereskedő cégek is csatlakoztak az április 29-i akcióhoz, és kedvezményt biztosítottak az eseményben részt vevő vendéglátóhelyek számára. A hat legnagyobb magyar bor-nagykereskedelemmel foglalkozó cég, a Bortársaság, a CorVinum Zrt., az In Vino Veritas Borkereskedés, a Monarchia Matt International, a Raiker Kft. és a Zwack Izabella Borválogatás korábban egyetlen akció mellett sem állt ki közösen. A Borszerdához a METRO áruházlánc is csatlakozott, és a WSET (Wine and Spirit Education Trust) Nemzetközi Borakadémia Kft. is elkötelezte magát az akció mellett, szakmai támogatást nyújtva az esemény előkészítésében. A Borszerda kommunikációs partnere az esemény szervezésében a Magyar Turizmus Zrt. volt.


« Vissza az előző oldalra